Jestem kompletnie zielony

Tutaj piszemy o rzeczach ogólnie związanych z Final Fantasy.

Moderator: Moderatorzy

redhot12

Jestem kompletnie zielony

Post autor: redhot12 »

Witam wszystkich, na początku chciał bym zaznaczyć że nie mam bladego pojęcia o ów grze ale jak by nie patrzeć jest dość popularna. A w życiu trzeba wszystkiego sprobować 8). Stąd też moje pytanie jaką część final fantasy polecacie mi na początek na PSX?
Awatar użytkownika
kwazi
Redaktorzy
Redaktorzy
Posty: 2062
Rejestracja: ndz 05 cze, 2005 19:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kwazi »

Każda gra opowiada inną historie i każda ma inny system rozgrywki... Jeśli nie zwracasz zbyt dużej uwagi na grafikę to proponuję VII ... Jeśli z kolei wolisz bajkowe klimaty - FF IX będzie odpowiednia. Jeśli z kolei interesuje cię Finalowska "pizza" - FF VIII będzie w sam raz. :)

Wcześniejsze części są przeznaczone dla oldschool'owców pamiętających jeszcze czasy Pegasusa :]
Awatar użytkownika
Raven
Redaktorzy
Redaktorzy
Posty: 1411
Rejestracja: czw 20 lip, 2006 11:24
Lokalizacja: W.M. Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Raven »

kwazi pisze:Wcześniejsze części są przeznaczone dla oldschool'owców pamiętających jeszcze czasy Pegasusa :]
Nie przesadzaj... Grałem ostatnio w FF VI Advance, i wygląda wspaniale. Poważnie.
Słuchaj więc nas chociażby szła cenzorów horda
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Awatar użytkownika
Ababeb
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1244
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 15:12
Lokalizacja: Czwórmiasto

Post autor: Ababeb »

Sam chciałem zaproponować FFVI - grafika z 6 jest moim zdaniem estetycznie lepsza niż w 7, gdzie postacie wyglądają jak ludki z klocków Lego. Szóstka posiada także lepszą fabułę, poza tym 7 jest przereklamowana. Wadą szóstki jest kiepski podobno remake na PSX, toteż warto raczej zagrać w wersję SNESową, lub wspomniane przez ravena FF VI Advance. Z resztą się zgadzam.