Strona 8 z 12

: śr 31 paź, 2007 22:43
autor: Skrabson
HM a pamiec w DSsie? np koniec car.1 please insert car.2 xD i dopiero wtedy zapis? xD

: śr 31 paź, 2007 23:01
autor: Sogetsu
cartridge to nie płytki i nie można ich wkładać/wyjmować do konsoli gdy jest włączona. save musiałby być zapisany w DSie a z tego co wiem wszystkie dane zapisane w pamięci DSa (np. dema gier ściągane przez WiFi) są zachowane tylko do momentu wyłączenia konsoli. dlatego albo jeden card, albo wcale.

: czw 01 lis, 2007 09:19
autor: Skrabson
hepp =/ no coz to raczej ff7 na ds nie zobaczymy :P

: pt 02 lis, 2007 21:22
autor: Schrödinger
Ciekawostka: wyczytałem w blogu twórców FFIV, że w tym wydaniu na DS będzie taki mały bajer o nazwie jukebox. Ponoć można słuchać muze przy zamkniętym DS'ie. Fajnie.

[ Dodano: Czw 29 Lis, 2007 11:59 ]
http://www.youtube.com/watch?v=p5UMohX62kw

: pt 21 gru, 2007 10:45
autor: Skrabson
ja mam takie pytanie .. jest tu ktos kto ma ff3 na ds'a? ktos z kim mozna pogadac przez mognet? xD jak co moj id 253522771861

: pt 21 gru, 2007 17:16
autor: Sogetsu
wreszcie!!! niech Cię uściskam Skrabie XD

oto mój FC: 3737 7394 8379

[ Dodano: Pią 21 Gru, 2007 17:20 ]
aha, jakby co to bardziej będę dostępny po nowym roku. ale grunt, że wreszcie będzie można zdobyć te cholerne bonusy (i może w końcu ruszy obiecywany opis do FFIIIDS^^")

: pt 21 gru, 2007 17:41
autor: Skrabson
no miejmy nadzieje ze ruszy xD ^^ ... a z tym mognetem to powiedz kiedy bedziesz "online" bo ja tak jakos nie moge zbytnio dojsc jak to dziaja HM niby powinienem miec twoj nick zamiast kodu HM tak pisze w manualu xD


a ,moze by tak zalozyc osobny temat o mognecie? HM

teraz mozna chyba oficjalnie oglosci ze MogNet jest sprawdzony i dziala ;) XD

: pt 21 gru, 2007 19:50
autor: Sogetsu
yeah, komunikacja nawiązana pomyślnie! co prawda sposób, w jaki zrobiona mognet, to IMO porażka, ale czego się nie robi dla super tajemnych bonusów :smile:

: pt 21 gru, 2007 19:54
autor: Skrabson
tylko trzeba pamietac zeby zapisac gre .. bo wiadomosc po otrzymaniu znika z serweru :PxD a nastepna mozna wyslac po godzinie HM

: ndz 13 sty, 2008 10:06
autor: Schrödinger
FFIV (DS). Dziś SE przyznały się do buga, który uniemoźliwia dalszą grę (i w jaki sposób go ominąć). Mam nadzieje, że poprawią to w ver. international...
link

: pt 01 lut, 2008 13:59
autor: Jaco
FFIII na DSa to bardzo udany i najlepszy remake jaki SE kiedykolwiek wydało. Szkoda tylko, że sama w sobie gra była archaiczna, więc dialogi, czy w ogóle fabuła nie zyskały jakoś na tym, ale cóż... FFIV w drodze (przynajmniej jeżeli chodzi o EU) :]

Lekko pozmieniany system jobów... Aż dziw mnie wziął, że używałem w tym remake'u przez dość długi czas Scholar'a, gdzie w wersji na NESa był on tak przydatny, jak opcja 'Flee' na jakimkolwiek bossie _^_

No i jednak poziom trudności znacznie zmalał. Chodzi głownie o random encounters. W tej części max. liczba potworków, jakie nas atakują ogranicza się do 3-ech. Na NESie ile tego było? 9? W każdym bądź razie dungeon. gdzie potworki rozmnażały się po uderzeniu normalną bronią (eh... ta moja pamięć do nazw... ale spróbuje... Dark Cave? :> ) nie był
już taki hardkorowy... w sumie w ogóle nie był hardkorowy :P No ale cóż... zdolnosci manualne graczy wietrzeją z roku na rok, więc i gry trzeba łatwiejsze robić :P

Na razie jestem przy ostatnim dungeonie, ale w sumie od ponad tygodnia nie grałem... czeka mnie teraz długie pakowanie :]


Mój FC:

429618562448

Niestety dostęp do Wi-Fi mam tylko na uczelni, więc raczej nikt sie ze mną za prędko nie połączy :>

: pt 01 lut, 2008 14:33
autor: Schrödinger
Jaco pisze:FFIII na DSa to bardzo udany i najlepszy remake jaki SE kiedykolwiek wydało.
Też tak myśle. Fajnie zachowana jest "surowość" starych gier.
Troche miałem wrażenie, że system jobów stracił sens. Stały się nico jednakowe (Fighter, który jest dostępnym jobem na samym poczatku i Ninja, którego otrzymujesz pod koniec nie różnią się za bardzo swoją wartością...) ale w wersji nesa grałem tak dawno... może tak już było...
Jaco pisze:No i jednak poziom trudności znacznie zmalał.
To akurat - dla takiego ciepłego gracza jak ja - było OK. XD
Jaco pisze:Na razie jestem przy ostatnim dungeonie, ale w sumie od ponad tygodnia nie grałem... czeka mnie teraz długie pakowanie :]
Zatrzymałem się dokładnie w tym samym miejscu... Musiałbym się bardzo zmobilizować żeby wrócić do gry XD

Też dorzuce mojego FC. Moźe kiegyś komuś czegoś... (WiFi mam w domu)
519813163003

: sob 02 lut, 2008 12:26
autor: Sephiria
Jaco pisze:Na NESie ile tego było? 9?
sześć
Schrödinger pisze:Ninja, którego otrzymujesz pod koniec nie różnią się za bardzo swoją wartością...) ale w wersji nesa grałem tak dawno... może tak już było...
Główną siłą Ninja w III NES było to, że mógł wziąć do łapki dosłownie wszystko, a Fighter tylko rynsztunek w swojej klasie (podobnie Knight).

: pn 04 lut, 2008 15:48
autor: Sogetsu
Sephiria pisze:Główną siłą Ninja w III NES było to, że mógł wziąć do łapki dosłownie wszystko, a Fighter tylko rynsztunek w swojej klasie (podobnie Knight).
a na DSie system został zbalansowany - niektóre klasy mocno dostały po dupie i już nie są uber potężne. Ninja ma już tak ograniczony ekwipunek, że więcej niż jednego nie opłaca się mieć. podobnie Sage. niby ma te zaklęcia z 8 poziomu, ale za to tych początkowych niewiele mu zostało. klasyczna drużyna 2x Ninja + 2x Sage w tej wersji już nie zdaje egzaminu.

: pn 04 lut, 2008 18:18
autor: Jaco
Sogetsu pisze:niby ma te zaklęcia z 8 poziomu, ale za to tych początkowych niewiele mu zostało.
Do tego nie może używać najpotężniejszych ataków summonów... Mimo to przydaje się, aczkolwiek tylko jeden.

Ninja w sumie byłby bardzo pospolitym jobem, gdyby nie jego szybkość, która sie bardzo przydaje (ot, rzucić phoenix down'em). W innym przypadku brałbym Knight'a, bo przynajmniej chroni tych z krytycznym poziomem życia...