Remake'i FF na GBA, DS etc.

Tutaj piszemy o rzeczach ogólnie związanych z Final Fantasy.

Moderator: Moderatorzy

Skrabson
Kupo!
Kupo!
Posty: 54
Rejestracja: sob 27 paź, 2007 08:05
Kontakt:

Post autor: Skrabson » śr 31 paź, 2007 22:43

HM a pamiec w DSsie? np koniec car.1 please insert car.2 xD i dopiero wtedy zapis? xD

Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu » śr 31 paź, 2007 23:01

cartridge to nie płytki i nie można ich wkładać/wyjmować do konsoli gdy jest włączona. save musiałby być zapisany w DSie a z tego co wiem wszystkie dane zapisane w pamięci DSa (np. dema gier ściągane przez WiFi) są zachowane tylko do momentu wyłączenia konsoli. dlatego albo jeden card, albo wcale.

Skrabson
Kupo!
Kupo!
Posty: 54
Rejestracja: sob 27 paź, 2007 08:05
Kontakt:

Post autor: Skrabson » czw 01 lis, 2007 09:19

hepp =/ no coz to raczej ff7 na ds nie zobaczymy :P

Awatar użytkownika
Schrödinger
Cactuar
Cactuar
Posty: 514
Rejestracja: czw 16 lis, 2006 14:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schrödinger » pt 02 lis, 2007 21:22

Ciekawostka: wyczytałem w blogu twórców FFIV, że w tym wydaniu na DS będzie taki mały bajer o nazwie jukebox. Ponoć można słuchać muze przy zamkniętym DS'ie. Fajnie.

[ Dodano: Czw 29 Lis, 2007 11:59 ]
http://www.youtube.com/watch?v=p5UMohX62kw
"Jestem pączkiem"
J.F. Kennedy 1963 Berlin

Skrabson
Kupo!
Kupo!
Posty: 54
Rejestracja: sob 27 paź, 2007 08:05
Kontakt:

Post autor: Skrabson » pt 21 gru, 2007 10:45

ja mam takie pytanie .. jest tu ktos kto ma ff3 na ds'a? ktos z kim mozna pogadac przez mognet? xD jak co moj id 253522771861

Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu » pt 21 gru, 2007 17:16

wreszcie!!! niech Cię uściskam Skrabie XD

oto mój FC: 3737 7394 8379

[ Dodano: Pią 21 Gru, 2007 17:20 ]
aha, jakby co to bardziej będę dostępny po nowym roku. ale grunt, że wreszcie będzie można zdobyć te cholerne bonusy (i może w końcu ruszy obiecywany opis do FFIIIDS^^")

Skrabson
Kupo!
Kupo!
Posty: 54
Rejestracja: sob 27 paź, 2007 08:05
Kontakt:

Post autor: Skrabson » pt 21 gru, 2007 17:41

no miejmy nadzieje ze ruszy xD ^^ ... a z tym mognetem to powiedz kiedy bedziesz "online" bo ja tak jakos nie moge zbytnio dojsc jak to dziaja HM niby powinienem miec twoj nick zamiast kodu HM tak pisze w manualu xD


a ,moze by tak zalozyc osobny temat o mognecie? HM

teraz mozna chyba oficjalnie oglosci ze MogNet jest sprawdzony i dziala ;) XD

Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu » pt 21 gru, 2007 19:50

yeah, komunikacja nawiązana pomyślnie! co prawda sposób, w jaki zrobiona mognet, to IMO porażka, ale czego się nie robi dla super tajemnych bonusów :smile:

Skrabson
Kupo!
Kupo!
Posty: 54
Rejestracja: sob 27 paź, 2007 08:05
Kontakt:

Post autor: Skrabson » pt 21 gru, 2007 19:54

tylko trzeba pamietac zeby zapisac gre .. bo wiadomosc po otrzymaniu znika z serweru :PxD a nastepna mozna wyslac po godzinie HM

Awatar użytkownika
Schrödinger
Cactuar
Cactuar
Posty: 514
Rejestracja: czw 16 lis, 2006 14:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schrödinger » ndz 13 sty, 2008 10:06

FFIV (DS). Dziś SE przyznały się do buga, który uniemoźliwia dalszą grę (i w jaki sposób go ominąć). Mam nadzieje, że poprawią to w ver. international...
link
"Jestem pączkiem"
J.F. Kennedy 1963 Berlin

Awatar użytkownika
Jaco
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1509
Rejestracja: pt 26 lis, 2004 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jaco » pt 01 lut, 2008 13:59

FFIII na DSa to bardzo udany i najlepszy remake jaki SE kiedykolwiek wydało. Szkoda tylko, że sama w sobie gra była archaiczna, więc dialogi, czy w ogóle fabuła nie zyskały jakoś na tym, ale cóż... FFIV w drodze (przynajmniej jeżeli chodzi o EU) :]

Lekko pozmieniany system jobów... Aż dziw mnie wziął, że używałem w tym remake'u przez dość długi czas Scholar'a, gdzie w wersji na NESa był on tak przydatny, jak opcja 'Flee' na jakimkolwiek bossie _^_

No i jednak poziom trudności znacznie zmalał. Chodzi głownie o random encounters. W tej części max. liczba potworków, jakie nas atakują ogranicza się do 3-ech. Na NESie ile tego było? 9? W każdym bądź razie dungeon. gdzie potworki rozmnażały się po uderzeniu normalną bronią (eh... ta moja pamięć do nazw... ale spróbuje... Dark Cave? :> ) nie był
już taki hardkorowy... w sumie w ogóle nie był hardkorowy :P No ale cóż... zdolnosci manualne graczy wietrzeją z roku na rok, więc i gry trzeba łatwiejsze robić :P

Na razie jestem przy ostatnim dungeonie, ale w sumie od ponad tygodnia nie grałem... czeka mnie teraz długie pakowanie :]


Mój FC:

429618562448

Niestety dostęp do Wi-Fi mam tylko na uczelni, więc raczej nikt sie ze mną za prędko nie połączy :>

Awatar użytkownika
Schrödinger
Cactuar
Cactuar
Posty: 514
Rejestracja: czw 16 lis, 2006 14:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schrödinger » pt 01 lut, 2008 14:33

Jaco pisze:FFIII na DSa to bardzo udany i najlepszy remake jaki SE kiedykolwiek wydało.
Też tak myśle. Fajnie zachowana jest "surowość" starych gier.
Troche miałem wrażenie, że system jobów stracił sens. Stały się nico jednakowe (Fighter, który jest dostępnym jobem na samym poczatku i Ninja, którego otrzymujesz pod koniec nie różnią się za bardzo swoją wartością...) ale w wersji nesa grałem tak dawno... może tak już było...
Jaco pisze:No i jednak poziom trudności znacznie zmalał.
To akurat - dla takiego ciepłego gracza jak ja - było OK. XD
Jaco pisze:Na razie jestem przy ostatnim dungeonie, ale w sumie od ponad tygodnia nie grałem... czeka mnie teraz długie pakowanie :]
Zatrzymałem się dokładnie w tym samym miejscu... Musiałbym się bardzo zmobilizować żeby wrócić do gry XD

Też dorzuce mojego FC. Moźe kiegyś komuś czegoś... (WiFi mam w domu)
519813163003
"Jestem pączkiem"
J.F. Kennedy 1963 Berlin

Awatar użytkownika
Sephiria
Administrator
Administrator
Posty: 2569
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 14:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Sephiria » sob 02 lut, 2008 12:26

Jaco pisze:Na NESie ile tego było? 9?
sześć
Schrödinger pisze:Ninja, którego otrzymujesz pod koniec nie różnią się za bardzo swoją wartością...) ale w wersji nesa grałem tak dawno... może tak już było...
Główną siłą Ninja w III NES było to, że mógł wziąć do łapki dosłownie wszystko, a Fighter tylko rynsztunek w swojej klasie (podobnie Knight).
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)

Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu » pn 04 lut, 2008 15:48

Sephiria pisze:Główną siłą Ninja w III NES było to, że mógł wziąć do łapki dosłownie wszystko, a Fighter tylko rynsztunek w swojej klasie (podobnie Knight).
a na DSie system został zbalansowany - niektóre klasy mocno dostały po dupie i już nie są uber potężne. Ninja ma już tak ograniczony ekwipunek, że więcej niż jednego nie opłaca się mieć. podobnie Sage. niby ma te zaklęcia z 8 poziomu, ale za to tych początkowych niewiele mu zostało. klasyczna drużyna 2x Ninja + 2x Sage w tej wersji już nie zdaje egzaminu.

Awatar użytkownika
Jaco
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1509
Rejestracja: pt 26 lis, 2004 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jaco » pn 04 lut, 2008 18:18

Sogetsu pisze:niby ma te zaklęcia z 8 poziomu, ale za to tych początkowych niewiele mu zostało.
Do tego nie może używać najpotężniejszych ataków summonów... Mimo to przydaje się, aczkolwiek tylko jeden.

Ninja w sumie byłby bardzo pospolitym jobem, gdyby nie jego szybkość, która sie bardzo przydaje (ot, rzucić phoenix down'em). W innym przypadku brałbym Knight'a, bo przynajmniej chroni tych z krytycznym poziomem życia...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólnie Final Fantasy”