Strona 23 z 27

: śr 15 sie, 2007 17:46
autor: Cierń
chalcedon pisze:A co do pójścia do łóżka z panienką Bishop czy wiecie,że

Kod: Zaznacz cały

jeśli nie mamy w ekwipunku prezerwatywy to w outro jest mowa o naszym synu, który przejmuje interesy w New Reno??
Błąd ;)

Kod: Zaznacz cały

Mowa o synu, który przejmuje interesy w New Reno jest wtedy, gdy zapłodnimy panią Bishop i powiemy jej, by została na miejscu :) Oczywiście nie zabijając jej później :lol: I gramy mężczyzną XD
Gveir pisze:I masz około 15k doświadczenia - PROFIT.
O ile dobrze pamiętam, to było tam około 13k doświadczenia ;) Ale gra i tak warta świeczki, bo to zawsze coś :]
Gveir pisze:nie mówiąc o Stimpak'ach idących w setki ;]
Tak przy okazji, to zwykłych stimpacków w ogóle nie mam praktycznie :) Tylko super stimpacki (zbieranie nuka coli i owoców popłaca, gdy się spotka Myrona ;) )
Gveir pisze:kil' w San Francisco sprzedasz wszystko, a i kupisz wszystko
O taaaak. To jest najlepsze miejsce zaopatrzenia... Dwa sklepy tam umiejscowione są kopalnią sprzętu wszelakiego. Przede wszystkim właśnie amunicji do Gauss Rifle (zazwyczaj 2 osobami, które trzymam do końca są Vic i Cassidy... więc wiadomo, że ta amunicja jest potrzebna :) )
Gveir pisze:Ja tam zbieram wsio do wozu i potem opylam
Szkoda zachodu... Czyt. jest w sumie mało warty XD Gdy już jestem około 20 poziomu to łażę niedaleko SF mordując Press Gangi i Hubologów. Ich sprzęt jest bardzo drogi (tak, tak H&KG11E, czy też pistolety plazmowe; nie mówiąc o takich granatach; mają swoją cenę :twisted: )

: śr 15 sie, 2007 17:55
autor: Gveir
Cierń pisze:O ile dobrze pamiętam, to było tam około 13k doświadczenia ;) Ale gra i tak warta świeczki, bo to zawsze coś :]
Zależy od poziomu ile dostaniesz i jaka będzie ilość najwredniejszych stworzonek :P
Cierń pisze:Tak przy okazji, to zwykłych stimpacków w ogóle nie mam praktycznie :) Tylko super stimpacki (zbieranie nuka coli i owoców popłaca, gdy się spotka Myrona ;) )
E tam, nie lubię uszkodzeń wynikających z Super Stimpaków - wolę zwykłe, za darmo można w ekwipunku i tak się nastukać ich setki kiedy zajdzie potrzeba :P
Cierń pisze:Ich sprzęt jest bardzo drogi (tak, tak H&KG11E, czy też pistolety plazmowe; nie mówiąc o takich granatach; mają swoją cenę :twisted: )
Ha, mając Hubologów pod nosem, nie trzeba nawet chodzić na Enclave Patrol, bo zarobi się więcej :] A jak już trafi Press Gang z Hubologami, to murowane potężne zyski :]

: śr 15 sie, 2007 18:11
autor: Cierń
Gveir pisze:Zależy od poziomu ile dostaniesz i jaka będzie ilość najwredniejszych stworzonek
Niestety nie :] Nie ważny jest poziom (przy okazji nie trafiłem w cyferkę... miało być 14k... dokładnie 14,315 XD) Najpierw przyzywa 4 deathclawy; następnie 4 sztuki fire geckosów; 4 floater'y i 6 zmutowanych kretoszczurów :)

: śr 15 sie, 2007 18:23
autor: Gveir
Cierń pisze:Niestety nie :] Nie ważny jest poziom (przy okazji nie trafiłem w cyferkę... miało być 14k... dokładnie 14,315 XD) Najpierw przyzywa 4 deathclawy; następnie 4 sztuki fire geckosów; 4 floater'y i 6 zmutowanych kretoszczurów
Niestety tak :P Wybrałem się tam ostatnio kiedy grałem około 30 poziomu - i pojawiło się nieco więcej potworków, różnice małe, po jednego, dwa, ale zawsze ;]

: pt 17 sie, 2007 09:48
autor: Grzybek Z Octu
Na Melchiora mam sposób chyba najprostszy, doświadczenie wielkie wymagane nie jest, jeno dobra celność. Oto w kolejnych krokach przedstawiam skomplikowaną procedurę postępowania.

1. Stanąć przy samym wejsciu do pomieszczenia, z wrogiem nie rozmawiać.
2. Mieć przy sobie Turbo Plasma Riffle,
3. Użyć jej :lol:

: pt 17 sie, 2007 10:41
autor: kilmindaro
Grzybek Z Octu pisze:Turbo Plasma Riffle
Gdzie to można zdobyć/apgrejdnąć?

: pt 17 sie, 2007 11:16
autor: Grzybek Z Octu
Upgrade'ować można w New Reno, u któregoś z gun expertów, ale potrzebny Ci do tego będzie specjalny moduł, który podstępem zdobyć można w Gecko Reactor no 5.

PS> Całkiem możliwe, że TPR była też w Navaro Base, ale głowy nie dam.

: pt 17 sie, 2007 12:06
autor: kilmindaro
Grzybek Z Octu pisze:New Reno, u któregoś z gun expertów
Kto.
Grzybek Z Octu pisze:specjalny moduł, który podstępem zdobyć można w Gecko Reactor no 5.
Chyba taki mam.

: pt 17 sie, 2007 12:53
autor: Dyzio_USSJ
Turbo Plasma Rifle jest w Navaro, Sierra Army Depot i Military Base (pewnie coś by się jeszcze znalazło). W New Reno masz niepełnosprawnego geniusza który znajduje się w New Reno Arms zejście do niego jest na tyłach sklepu i on za darmo robi upragde każdej broni, uważaj na pieski i żeby sprzedawca Cię nie zauważył zresztą jak nie masz skrupułów to go załatw bo nie obniża to karmy. Co do Melchiora to Kilmindaro jeśli chcesz go załatwić używaj broni w których masz najwięcej % a nie jakieś zabawy z TPR no chyba że to właśnie Energy Weapons.

: pt 17 sie, 2007 14:34
autor: Grzybek Z Octu
Dyzio_USSJ pisze:Co do Melchiora to Kilmindaro jeśli chcesz go załatwić używaj broni w których masz najwięcej % a nie jakieś zabawy z TPR no chyba że to właśnie Energy Weapons
A mogę z noża? :P

Ok, z tego co pamiętam, nie ważne było to, jakiej broni się używało, Melchior po prostu się nie ruszał i przywoływał te swoje unholy toxic kriczers _^_. Anyway - jako przeciwnik, bardzo trudny nie jest. Większy problem miałem chyba z eksplorowaniem Vault 15, gdzie Raidersi zadawali mi ostre krytyki :|

Żółw! @

: pt 17 sie, 2007 14:42
autor: Dyzio_USSJ
Moim zdaniem Suprmutanty właściwie drugiego stopnia bo pierwszego to były w F1 są dużo silniejsze od gości z Vault 15 i nawet niektórych pajaców z Enclave ale fakt Melchior jest łatwiejszy od Dariona bo z początu nie ma obstawy no i nie może się wspomagać narkotykami.

: pt 17 sie, 2007 19:44
autor: Gveir
Grzybek Z Octu pisze:Ok, z tego co pamiętam, nie ważne było to, jakiej broni się używało, Melchior po prostu się nie ruszał i przywoływał te swoje unholy toxic kriczers _^_.
Zaiste - i właśnie pierwsze fale najmocniejszych unholy toxic kriczers były srogo wredne, zwłaszcza bez wyposażenia ;] Mocne Deathclaw'y (dorosłe, te z 270 HP) kiedy okrążą są w stanie zadać około 200 HP obrażeń krytykami - bo mają do nich dryg...
Grzybek Z Octu pisze:Większy problem miałem chyba z eksplorowaniem Vault 15, gdzie Raidersi zadawali mi ostre krytyki :|
Psycho i jazda ;] A jeżeli przetrwało się pierwszy atak Darion'a, to już było po nim. Starczyło mieć Bozar ukradziony od chłopców z obstawy pierwszego kupca w NCR - jedna salwa i Darion ginął w pięknej animacji rozbryzgu krwi i części ciała ^^ Tak samo prosto było zabić Metzger'a na samym początku gry - stajemy za nim, save, kradniemy strzelbę, amunicję, przedtem Psycho od jednego z jego pomocników, zażywamy i... PROFIT! Same trupy, bez wyjątku z handlarzy niewolników.

Wiecie, naprawdę trudne bitwy można dostać losowo. Przy wysokim poziomie można natrafić na mapie świata na jaskinie (duże) pełne najsilniejszych Deathclaw'ów, albo Raiders w Combat Armor władających bronią energetyczną i silnymi brońmi strzelającymi seriami. W obu przypadkach można wyjść z 25k doświadczenia z takich bitw, chociaż nawet w Advanced Power Armor i z najsilniejszymi brońmi, plus grupą towarzyszy na najwyższym poziomie z najlepszymi brońmi ich kategorii... jest znacznie gorzej niż wyjście na środek Navarro i frontalna bitwa. Ale łup z bandytów plus doświadczenie rekompensuje wsio ^^ Szansa trafienia na to zależy od Luck, poziomu i obszaru gdzie chodzimy po mapie (ogólnie pas na samym dole mapy, kończący się trzy pola fog of war ponad NCR). Miłego polowania :evilbat:

: pt 17 sie, 2007 20:53
autor: Dyzio_USSJ
Gveir bo Fallout ma to do siebie, że jest nieprzewidywalny i choćbyś miał 99 level, APA (potem w Enclave APA MKII), Implanty Phoenix i Dhermal 2 poziomu + perk Touhgness x3 (z tym wszystkim mamy większe odporności niż po zażyciu psycho) to i tak na te 100 strzałów trafi się krytyk który odbierze od 50hp wzwyż mimo że mamy bardzo wysoki Damage Resistance.
Co do wrogów jak gramy super złem to gonią nas Bounty Hunters (łowcy nagród) są silniejsi niż patrole Enclave i atakują nas od wczesnego etapu gry kiedy nie mamy z nimi żadnych szans, nie dość że są poupychani w PA to jeszcze mają dobre bronie.

Tak po za ty jak ktoś ma jeszcze problem albo wątpliwości z Military Base to niech zrobi chrzest bojowy w kopalniach Redding.

: pt 17 sie, 2007 20:57
autor: Ababeb
Dyzio_USSJ pisze:to i tak na te 100 strzałów trafi się krytyk który odbierze od 50hp wzwyż mimo że mamy bardzo wysoki Damage Resistance.
Fakt, postanowiłem sobie poekspować w Enklawie na wieżyczkach. Wydawało mi się, że będzie łatwo, bo przy prawie każdym ataku nic mi nie robiły, okazyjnie 10 HP traciłem. Gdy w końcu skierowałem się do ostatniej, ta dała mi krytyka. Śmiertelnego. >900 HP. Co za Hiszpańskiej Inkwizycja. :P

: pt 17 sie, 2007 22:53
autor: Cierń
GZO pisze:Na Melchiora mam sposób chyba najprostszy, doświadczenie wielkie wymagane nie jest, jeno dobra celność. Oto w kolejnych krokach przedstawiam skomplikowaną procedurę postępowania.

1. Stanąć przy samym wejsciu do pomieszczenia, z wrogiem nie rozmawiać.
2. Mieć przy sobie Turbo Plasma Riffle,
3. Użyć jej
Ale jak mało frajdy XD
Grzybek Z Octu pisze:Większy problem miałem chyba z eksplorowaniem Vault 15, gdzie Raidersi zadawali mi ostre krytyki
Aktualnie gram (przez ten temat >.<) ponownie w F2 na najwyższym poziomie trudności ogólnej jak i walki i właśnie po raz pierwszy (krótko mówiąc od rozpoczęcia rozgrywki udało mi się przeżyć aż do tego miejsca... rekord :D) ma postać zginęła w tym zacnym miejscu XD Co tu dużo mówić... nie zdążyłem ściągnąć gościa z HKP90c, który to postanowił z bliska użyć serii ^^' Niestety choć miałem wtedy ponad 80 HP, to krytyka w wysokości 350 się przeżyć nie udało :lol:
Gveir pisze:A jeżeli przetrwało się pierwszy atak Darion'a, to już było po nim.
Nie wiem jak wy, ale ja używam klawisza "A". Kiedy wiem, że będzie walka (czy to ładujący się obszar na mapie świata, czy też koniec rozmowy) wciskam ten klawisz kilka razy, dzięki czemu wiem, że to JA zacznę walkę, a nie komp 8) I tym sposobem Darion zarobił strzał między oczy z .223 Pistol... na jego nieszczęście krytyk był trzycyfrowy :lol:
Gveir pisze:Psycho i jazda ;]
Oooo tak... to jest narkotyk, którego używam najczęściej. W Enklawie się bardzo przydaje. Chociaż goście uzbrojeni w Gauss Rifle potrafią nieraz zaskoczyć mocnym krytkiem XD
Dyzio_USSJ pisze:Co do wrogów jak gramy super złem to gonią nas Bounty Hunters są silniejsi niż patrole Enclave i atakują nas od wczesnego etapu gry kiedy nie mamy z nimi żadnych szans, nie dość że są poupychani w PA to jeszcze mają dobre bronie
I co najgorsze są już w swojej ostatecznej formie gdy osiągniemy 19 poziom By być dokładnym posiadają: PA, Avenger miniguny, Granaty plazmowe, Gauss Rifle. A to krótko mówiąc boli :lol: