saga Fallout
: pt 24 lis, 2006 12:28
Według mnie razem z FFVII król królów całej swiatowej sceny sceny RPG. Czy ktoś może sądzić inaczej??
nie wiem, pewnie ktoś może.Nathaniel pisze:Czy ktoś może sądzić inaczej??
K****! Taki świetne RPG, a temat zamkną, bo ty nie argumentujeszNathaniel pisze:to niech stanie naprzeciwko mnie i wygarmnie mi to w twarz
Zgadza się, gdyby nie wpis Vaana topic by poleciał w pół sekundy.King VERMIN! pisze:K****! Taki świetne RPG, a temat zamkną, bo ty nie argumentujeszNathaniel pisze:to niech stanie naprzeciwko mnie i wygarmnie mi to w twarz
Kod: Zaznacz cały
500 dni na zniszczenie Fabryki Mutantów lub Mastera
The Glow!Gveir pisze:Jedynka w odróżnieniu od dwójki miała znacznie bardziej mroczny klimat, wspaniały quest z Glow
Prawda - niesamowity quest, mroczny i niepokojący. Zawsze mam w Glow ciarki na plecach. IMO najlepszy quest z sagi Fallout i jeden z najlepszych w RPG w ogóle. Ma w sobie esencję całego mrocznego s-f, potęgowaną przez paniczne zapiski znajdowane w dziennikach. Cudo po prostu.Grzybek Z Octu pisze:wiszące nade mną fatum śmierci przygnębia a tło muzyczne dopełnia efektu nieokreślonego lęku i grozy - nie wiem czy wy też tak macie, ale zwiedzając The Glow zawsze odczuwam niepokój i zupełnie tracę kontakt z rzeczywistością..
Jeśli wyjdzie. Ale boję się, że Bethesda zrobi z tego grę z perspektywy pierwszej osoby - jak całe Elder Scrolls. A to by była porażka. W każdym razie - jeśli nie będzie przy tym teamu z Black Isle - to nie będzie już to.theodolit pisze:ps. naprawde boje sie Fallout 3 - mam odczucie ze o ile kiedys wyjdzie to bedzie totalna klapa - obym sie mylil
Albo Sulik z tekstem na tankowcu "We should go to the next level of dungeons where is more kobolds..."Gveir pisze:Cassidy i jego "Wish I had an Limit Break..."
Ha. Jagged Alliance 2 jest kolejną grą, w którą mogę grać bez końcaGveir pisze:Co do samej walki - tylko legendarny Jagged Alliance 2 był pod tym lepszy.
Też uwielbiam ten system... a w szczególności perki No i te obrazki je ilustrujące... po prostu cudo. W ogóle powszechny udział "ludzika" w obrazowaniu cech, umiejętności, karmy itd. jest świetny. Pod tym względem ta gra jest unikalna.Gveir pisze:IMO S.P.E.C.I.A.L. to najlepszy system rozwoju postaci jaki kiedykolwiek powstał.
Kod: Zaznacz cały
Byłem w szoku, kiedy wydalono główną postać z Trzynastki
Jak nie zaczniesz argumentować swoich wypowiedzi i nie przestaniesz offtopiczyć, to przyjdzie Ci się zmierzyć ze mną.to niech stanie naprzeciwko mnie i wygarmnie mi to w twarz
Ty też nie, więc nie pogarszaj sytuacji zbędnym offtopem.King VERMIN! pisze:K****! Taki świetne RPG, a temat zamkną, bo ty nie argumentujesz
Jest ciekawy hint na temat radiacji, ale zależy on od tego w jaką wersję grasz. Jeśli była to v1,0, to efekty otrzymywania dużych dawek są po prostu przypadkowe i niekiedy bardzo korzystne - może być tak, że na Geiger's Counter będzie 999 Radiation Level, a graczowi nic sie nie stanie, ba, choroba poprawi mu statystyki. Podobno w późniejszych wersjach ten bug [i parę innych ciekawych] naprawiono.King VERMIN! pisze: Co najciekawsze, w Glow byłem bez żadnych lekarstw. Miałem baaaaardzo ciekawą podroż spowrotem do Bractwa (wymioty, zawroty głowy, odpadająca od ciała skóra) Zakończenie było całkiem smutne.
Ja także... a czy zdarzyło Ci się, że:Kod: Zaznacz cały
Byłem w szoku, kiedy wydalono główną postać z Trzynastki
Kod: Zaznacz cały
Nasz bohater zanim odchodzi strzela Overseerowi w brzuch, wypruwając zeń ślepą kiszkę? ;)
Taa..ale dla mnie to zbyt przygnębiające, nudne miasto. Imo najciekawszą postacią jest tam Harry "You not ghoul! I know! I know! Not fool Harry...!" Poza paroma świetnymi odzywkami otwiera nam drogę do przejścia gry w zupełnie nowy sposób ^^.PS. Pamiętacie Necropolis?