saga Fallout

Bard's Tale, Eye of the Beholder, Ishar, czy z ostatnich lat Gothic albo Baldur's Gate. To wszystko są synonimy dobrego "rolpleja".

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Ale wiesz... Fallout to wielka nieliniowość. Jak tyle ma zając przejście gry, to nawet przy szwendaniu się wiele więcej czasu nie będzie potrzebne na nawet sobie polowanie na stworki. Bo poziom ograniczyli do 20 przecież. A to zbrodnia kolejna. No i ile już było ładnych, a dłuższych RPG 3D? Pomijam KotOR, bo to insza inszość.
Rozumiem Bro. Ale...
Ale tu chodzi o oficjalne, płatne... "Chcesz pograć w nowe questy?" - płać. "Chcesz nowe bronie/pancerze?" - płać. Itd. bez końca... Tak przecież jest z Oblivion...
... dają nadzieję, na dłuższą zabawę. Mam nadzieję jednak, że nie będzie to Moda na Sukces...
Diann
Kupo!
Kupo!
Posty: 123
Rejestracja: wt 20 mar, 2007 16:05

Post autor: Diann »

Gveir pisze: Khem, nie widziałem jeszcze gry od Bethesdy która miałaby humor na wysokim poziomie, do tego tak masakryczne dialogi... Tym bardziej, że wielu panów odpowiedzialnych za dialogi i fabułę w Planescape: Torment i Fallout siedzi w Obsidian i robiło KotOR 2 - i tam dopiero się popisali dialogami. Najlepszymi od czasów dwóch właśnie wymienionych gier. Mistrzostwo świata.
Możemy mie tylko nadzieję, że pojawi się jakiś bogaty arab i ożywi Czarną Wyspę lub Interplay'a. Ale to tylko marzenie...
Gveir pisze: F:T Super Mutanci "Nie po jajach!", ale i tak najlepsze były teksty na wyświetlaczu w grze, jakie tam się pojawiały po takich trafieniach :lol: W każdym razie, za to system obrażeń powinien być tak ładny jak Soldier Of Fortune 2, żeby zrekompensować genialne animacje śmierci z poprzednich części i te wycinki ^^
Ciekawe byly napisy, jak włączyliście filtr językowy :]
"Pomaluję cię czerwoną farbą" mnie kompletnie rozbiło :)
Gveir pisze: Cierń, King... Jagged Alliance (gra genialna a zacna i chwalebna skąd inąd) to nie Fallout. Bardziej pasowałoby to do wersji 2D, niż 3D. W JA mi to pasowało, ale ta gra to była inna sprawa, tam trzeba było użerać się z najmniejszymi, realistycznymi pierdołami, a nie RPG po wojnie atomowej...
Seria JA to w zasadzie czysta taktyka, nie przygoda i tułaczka jak seria Falla.
Gvier pisze: Już projekt Van Buren mieć bohatera zupełnie nie znającego historii poprzednich bohaterów i z nimi nie spokrewnionego, na dodatek miał się rozgrywać coś tak jakoś pomiędzy nimi, a osią fabuły miała być walka z maszynami. Czyli wiesz... tu nie ma co ich ganić ;]
Oj, byści wreszcie dali spokój z Vault Dwellerem i jego rodziną... Czas znaleźc innego debila, który będzie ratował świat :]
Gvier pisze: No, nie mogę zaprzeczyć - masz rację jak najbardziej, ale o da się rozwiązać łatkami, wersjami, itp. Mi się zdarzyło kilka razy gówniarza Fallout zastrzelić, ale to wtedy kiedy grałem największym s***wielem na Pustkowiach, albo jak wlazł pod lufę... Co nie znaczy, że wyjdę na ulicę i zacznę mordować dzieciaki! Te dwa co mi biegają po chałupie to w takim razie już dawno powinny być oprawione jak to dziadek Predator uczył. Ale niestety - ludzie chyba nawet za 100 lat nie pojmą, że gracze nie mordują ludzi, bo naoglądali się gier, oprócz kilku psycholi, stanowiących milionowe części ogółu graczy (przy tym ci mieli w 99% zaburzenia psychiczne wcześniej, albo inne problemy życiowe...). Ale tak czy tak - wyjdzie kolejne zubożenie świata przedstawionego brakiem dzieci. Fail.
Według mnie dzieci powinny byjedną z ważniejszych spraw wokół których będzie toczył się świat gry. Wyobraźcie sobie, np. questa jak byście mieli swoje dzieciątko (ciekawe jakby programiści rozwiązli ten problem^^) i taki łowca niewolników by je wam porwał.
A przy poruszaniu sprawy dzieci nachodz mi zaraz myśl o przetrwaniu. Bo jak do cholery teń świat szedłby o przodu bez nowych pokoleń?
King VERMIN! pisze:Epic fail :) Nie ma problemów z odstrzeleniem komuś głowy, ręki, nogi, a jest problem ze strzeleniem w jaja (ew. jajniki ^^) Ktoś powinien powiedzieć Beth, że Fallout była NA PRAWDĘ brutalną grą i zmiażdżenie komuś ręki, złamanie mu kości, czy odstrzelenie komuś żeber, jest TAK samo brutalne jak strzał ze śrutówki w jajka (auć ><)
A oglądliście opakowanie po Fallu? Zaznaczone są na nim: granica 16 lat, w grze występują narkotyki oraz przemoc i seks. I dlatego tak wielu ludzi kochą tą serię :)
Przecież oni potrafią robić tylko rozwodnione heroic fantasy, przy czym nie mają pojęcia, jak to heroic fantasy wyglądało u zarania dziejów (Conan - on się nie patyczkował i strona to średnio od jednego do kilkudziesięciu trupów, aha, dygresja: Conan nie był głupi; nawet w filmie Milius pamiętał że otrzymał staranne wykształcenie z wiedzy po Atlantach, a w książkach był jeszcze mądrzejszy - on po prostu był barbarzyńcą z zamiłowania! :lol: )
Ja też bym mógł byc barbarzyńcą (i to z zamiłowania), jeśli w zakres moich obowiązków miałoby wchodzic mordowanie (słabszych i brzydszych), rabowanie i uwodzenie pięknych niewiast :P
King Vermin pisze:Straszą ^^ Dali plug-iny wcześniej, dadzą teraz, a jeżeli takie coś dostanie grupka fanatyków Fallouta, to hej, mamy remake dwójki dajmy na to :)
Ale tu chodzi o oficjalne, płatne... "Chcesz pograć w nowe questy?" - płać. "Chcesz nowe bronie/pancerze?" - płać. Itd. bez końca... Tak przecież jest z Oblivion...
[/quote]
Wtedy na scenę wpadną prawdziwi fani i zacznie się modowanie na potęgę...
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

King VERMIN! pisze:... dają nadzieję, na dłuższą zabawę. Mam nadzieję jednak, że nie będzie to Moda na Sukces...
Ale płatną. I to do zassania przez net... Już wolałbym tradycyjne, normalne dodatki, wydane w wersji sklepowej...
Diann pisze:Ciekawe byly napisy, jak włączyliście filtr językowy :]
"Pomaluję cię czerwoną farbą" mnie kompletnie rozbiło :)
"I'll paint you red!" - zostało niestety przetłumaczone na nasze niezbyt szczęśliwie :lol:
Diann pisze:Seria JA to w zasadzie czysta taktyka, nie przygoda i tułaczka jak seria Falla.
Dokładnie. O to mi chodziło cały czas. IMO to po prostu nie pasuje do tej gry... Ale zobaczymy jak im wyjdzie.
Diann pisze:Według mnie dzieci powinny byjedną z ważniejszych spraw wokół których będzie toczył się świat gry. Wyobraźcie sobie, np. questa jak byście mieli swoje dzieciątko (ciekawe jakby programiści rozwiązli ten problem^^) i taki łowca niewolników by je wam porwał.
Niemal jak w Fable po prostu ;] Cóż, to by było co najmniej fajne, ale jeżeli znowu pójdą w kierunku usuwania dzieciaków, to tak zubożą świat i możliwości, że szok. Przecież dałoby się grę tak skonstruować żeby dzieciaki były i to tak poustawiane, że w żadnym razie by nic im się nie stało w walce. No i bez dzieci to ludzie przeca za długo by tam nie pożyli...
A oglądliście opakowanie po Fallu? Zaznaczone są na nim: granica 16 lat, w grze występują narkotyki oraz przemoc i seks. I dlatego tak wielu ludzi kochą tą serię :)
Bo jest dojrzała, zabawna w straszliwy czasem sposób, nie stroni od bardzo kontrowersyjnych tematów, z niczym się nie patyczkuje i po prostu jest przemyślana jak mało co.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Diann
Kupo!
Kupo!
Posty: 123
Rejestracja: wt 20 mar, 2007 16:05

Post autor: Diann »

Bo jest dojrzała, zabawna w straszliwy czasem sposób, nie stroni od bardzo kontrowersyjnych tematów, z niczym się nie patyczkuje i po prostu jest przemyślana jak mało co.
Bo ta gra była robiona przez ludzi dla ludzi :)
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Bo ta gra była robiona przez ludzi dla ludzi :)
:D :D :D

Epic ^^
Awatar użytkownika
kwazi
Redaktorzy
Redaktorzy
Posty: 2062
Rejestracja: ndz 05 cze, 2005 19:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kwazi »

http://gry.onet.pl/3229,1,,galeria_detal.html - kilka nowych <?>, konkretnych screenów z gry... IMO zapowiada się b. dobrze - szczególnie jeśli chodzi o klimacik.... Aby to uruchomić będę musiał pewno k. graf. wymienić. :D
Diann
Kupo!
Kupo!
Posty: 123
Rejestracja: wt 20 mar, 2007 16:05

Post autor: Diann »

A co tu dużo mówić...
Zapraszam na stronę NMA - No Mutants Allowed ,
gdzie wszystko zostało zebrane do kupy :)
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Z wszystkich screenów najciekawszy jest ten z pięknym headshot'em ^^ Widać że jednak do klimatu Fall'a z tej strony podchodzą jak trza. Btw. w CD-A pisali, że mają zamiar zachować także inny element 'dla dorosłych'... A mianowicie pamiętacie wytwórnię filmów porno z New Reno i różne możliwości 'zaliczania' w różnych konfiguracjach przez całą grę? I to ma być. W świetle tego strasznie dziwi brak strzelania w *pachwinę* -_-"
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Bym się nie zdziwił jakby doszło do takiej paranoi i by dano dzieciaki, a nie byłoby możliwości strzelania poniżej pasa XD Swoją drogą, olać to. Grunt, że nie będzie to Ulica Zezamkowa... zaś brutalny Fallout ;)
Awatar użytkownika
kilmindaro
Cactuar
Cactuar
Posty: 537
Rejestracja: pn 18 cze, 2007 21:39
Lokalizacja: Terra

Post autor: kilmindaro »

Tak ostatnio mnie naszła dziwna ochota na Fallouta pierwszego. Problem polega na tym, że słyszałem, iż ponoć ta gra jest "na czas" czy coś w tym stylu. No i boję się, że w połowie gry mi się czas skończy i sknocę calusieńką grę :(

Mógłby mnie ktoś oświecić, jak to z tym jest, i czy obawy me mają swe uzasadnienie?
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Nie ma obaw. Masz w ciągu 500 dni znaleźć Water Chip, ale spokojnie tyle starczy czasu, z resztą można go przedłużyć, nabywając karawanę z wodą o kolejne 500 dni. A jak już znajdziesz Water Chip, to dostajesz kolejny limit - tym razem około chyba 1000 dni. I to starczy na spokojne, powolne wypełnienie wszystkich questów, zdobycie wszystkiego co się da i napakowanie postaci do poziomu gdzie kosi wszystko do poziomu gleby. Nie ma co się bać, tylko grać :]
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Grzybek Z Octu
Moderator
Moderator
Posty: 583
Rejestracja: pt 04 sie, 2006 23:04
Lokalizacja: Z nasienia

Post autor: Grzybek Z Octu »

No ale mimo wszystko mi się raz zdarzyła taka sytuacja...eksplorowałem tereny w pobliżu The Glow i polowałem na Floatery ^^. I nagle, gdy stwierdziłem, że czas się ruszyć na Mastera - d.u.p.a. Koniec gry :/. Nie ma zadnego licznika po zdobyciu water chipa, wiec można albo obliczyć daty, które grę kończą, albo po prostu save'ować pod paroma slotami, w różnych odstępach czasu.
Frankly my dear...I don't give a damn (because you haven't brushed your pubic hair for months) !
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Chip można znaleźć w moment. Zaś po zdobyciu, ma się na prawdę dużo, duuużo czasu. Przypadek Grzybka jest dla mnie dziwaczny ;) Musiałeś na prawdę sporo zwiedzać ^^
Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu »

King VERMIN! pisze:Chip można znaleźć w moment.
jak się wie, gdzie szukać ;) w innym przypadku zabiera to dłuugie godziny. i właśniee o to chodzi. dobrej zabawy, kil i nie przejmuj się limitem czasowym.
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Szczerze mówiąc ja na chip wpadłem niechcący ^^
ODPOWIEDZ

Wróć do „RPG”