: śr 06 wrz, 2006 20:23
Piter - bez złośliwych uwag albo ja zrobie się złośliwa wobec ciebie. Regulamin punkt 1 się kłania.
Panie wszechwiedzący Piterze nie jestem leniem, ale wkładanie kulek w miejsca nieuzasadnione na chybił trafił nie jest zagadką, a loterią... a loterie nigdy mnie nie kręciły. Adieu.Piter pisze: mam nadzieje, że z czystego lenistwa, no wystarczyło troche pokombinować, tznwłorzyć tu i tam..... Cloister of Trials to tylko kwestia czasu teraz ja powiem OMFG!
Dobrze proszę pani.Sephiria pisze:Piter - bez złośliwych uwag albo ja zrobie się złośliwa wobec ciebie. Regulamin punkt 1 się kłania.
mów mi jeszcze!Boni pisze:Panie wszechwiedzący Piterze
Boni pisze:nie jest zagadką, a loterią.
nigdy na Cloister'y nie patrzyłem jak na loterie,ale Djose jest chyba jedynym sensownym przykładam.dark_raven pisze:Djose
Ba, Bevelle tylko wydaje się trudny, w rzeczywistości jest w nim mniej zagadek i rzeczy do zrobienia niż np. w Macalani. Jedyna trudność to 'wizualne' zamieszanie na ekranie i pseudo zróżnicowanie w przestrzeni co niektórych poziomów na których są rzeczy do przestawienia/zebrania. A tak to prosta jazda w kilku kierunkach, gdzie łatwo się domyślić co gdzie wcisnąć Nie martw się, jako taki refleks mam, lata grania w FPS'y i Tekken'a całkiem znośnie go wyrobiły, ale też wnerwiało mnie losowanie kierunkówapple pisze:A już do białej gorączki doprowadziło mnie CoT w Bevelle -__- Refleksu też jako takiego nie posiadam, więc myślałam, że rozwalę pada. Na szczęście jest tych zagadek tylko kilka.
Refleks jako tako jest potrzebny, jak pisalem dla mnie bez opisu to misja prawie ,ze nie mozliwa.Gveir pisze:Nie martw się, jako taki refleks mam, lata grania w FPS'y i Tekken'a całkiem znośnie go wyrobiły, ale też wnerwiało mnie losowanie kierunków
Ja grajac bez opisu, w zyciu bym sie nie polapal o co w tym chodzi.Gveir pisze:Ba, Bevelle tylko wydaje się trudny, w rzeczywistości jest w nim mniej zagadek i rzeczy do zrobienia niż np.
Opis przydał się w Macalani, dla mnie Bevelle po chwili stało się dosyć łatwe, nie wiem - może chwila nagłego olśnienia czy co Chyba przydała się dosyć dobra orientacja w kierunkach i ćwiczona orientacja w przestrzeni 3D, choć on tak naprawdę był na płaszczyźnie 2D rozrysowany, tylko dodano zjazdy i wjazdy w górę i w dół, żeby zamieszać.Kimahri pisze:Ja grajac bez opisu, w zyciu bym sie nie polapal o co w tym chodzi.
Widzisz, ja natomiast problemow z Macalania nie mialem, szybko mi to poszlo. Pozatym Macalania byla przyjemna, swietny wyglad, i poprostu bardzo sprawnie sie z nia uwinolem.Gveir pisze:Opis przydał się w Macalani,