Cloister of Trials

Pierwsza część na nową (w ówczesnych czasach) konsolę Sony - PS2, która doczekała się bezpośredniej kontynuacji przygód bohaterów.

Moderator: Moderatorzy

Najlepszy Cloister of Trials

Besaid
15
7%
Kilika
9
4%
Djose
18
8%
Macalania
60
28%
Bevelle
26
12%
Zanarkand
84
40%
 
Liczba głosów: 212

Yunalesca

Post autor: Yunalesca »

ja jak pierwszy raz przechodziłam macalanie to męczyłam się z nia z pół godziny :573: ale pozniej mi poszło o wiele szybciej i tak jak kimahri uważam, że
Kimahri pisze:Macalania byla przyjemna
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Macalania jest bardzo przyjemna, też tak sądzę - ale się w niej lekko nie mogłem zorientować - za to w Bevelle przyszło to samo z siebie :wink:
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
JaBlam
Kupo!
Kupo!
Posty: 35
Rejestracja: wt 07 lis, 2006 13:08
Lokalizacja: Krak
Kontakt:

Post autor: JaBlam »

Mnie najbardziej podobala sie w Macalani, do szalu doprowadzala w Zanarkand, natomiast najwiecej czasu zabrala mi ta w Besaid a to dlatego, ze nie zabralem z niej Destrucion Sphere wiec jak juz sie tam wybrałem to czekala mnie bitwa z Dark Aeonem (sic!) i zeby nie pomoc Jojimbo to chyba bym tam nadal nie mogl sie dostac.
Awatar użytkownika
Piter
Kupo!
Kupo!
Posty: 177
Rejestracja: śr 23 sie, 2006 15:00
Lokalizacja: Lubawka

Post autor: Piter »

Gveir pisze:Bevelle przyszło to samo z siebie :wink:
o nie, Bevelle, sam nie wiem jak to zrobiłem, nie wiedziałem o co chodzi jakby, po prostu od podestu do podestu i jakos wyszło, teraz już wiem jak to wygląda, ale dalej wydaje mi się jakieś pokręcone.
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Ba, niezaprzeczalnie masz rację, ale serio - Bevelle przeszedłem z marszu, od raz, z Destruction Sphere a gdzie indziej bywały srogie kłopociki. Poza tym, lubię tego typu labirynty, znacznie bardziej mi pasowało Bevelle do rozwiązania niż każdy inny, zwłaszcza Zanarkand. No i Macalania jeszcze była świetna, ale bez opisu się niestety nie obszedłem.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Piter
Kupo!
Kupo!
Posty: 177
Rejestracja: śr 23 sie, 2006 15:00
Lokalizacja: Lubawka

Post autor: Piter »

Gveir pisze:Macalania jeszcze była świetna, ale bez opisu się niestety nie obszedłem.
XD
prawie godzinę tam chyba siedziałem! Spróbowałem wszystkich możliwych sposobów, gdyby nie klimat, to bym 20min nie wytrzymał. Koniec końców bez opisu ani żadnej pomocy z zewnątrz! 8)
jea 8)
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
Yunalesca

Post autor: Yunalesca »

macalania - miła, przyjemnie sie ja przechodziło
bevelle - skomplikowana ale jak się zagra w 10-2 to jest o wiele łatwiej bo tam jest to pokazane z innej perspektywy
zanarkand - zawsze byłam wielką fanką tetrisa i ten pomysł mi sie bardzo podoba ale ogólnie w fajnalu za mało zadań logicznych tylko takie beznadziejne minigierki , no ale blic bol : D jest zajefajny :lol:
Awatar użytkownika
Piter
Kupo!
Kupo!
Posty: 177
Rejestracja: śr 23 sie, 2006 15:00
Lokalizacja: Lubawka

Post autor: Piter »

Yunalesca pisze:bevelle - skomplikowana ale jak się zagra w 10-2 to jest o wiele łatwiej bo tam jest to pokazane z innej perspektywy
KE?
Yunalesca pisze:fajnalu za mało zadań logicznych
ja chcesz sobie przy FFX pogłówkować to możesz np sama wymyślać taktyki na Dark Aeon'y :)

Cloister of Trials jako zadanie logiczne dobrze odpręża, można odpocząć od potworów i innych badziew. spokojnie bez pośpiechu.. układasz sobie kolorowe kamyczki na podestach, czy jest coś bardziej odprężającego?
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
apple

Post autor: apple »

Mnie tam to frustrowało, zwłaszcza te powolne animacje wkładania sfer. -.-
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Piter pisze:prawie godzinę tam chyba siedziałem! Spróbowałem wszystkich możliwych sposobów, gdyby nie klimat, to bym 20min nie wytrzymał. Koniec końców bez opisu ani żadnej pomocy z zewnątrz! 8)
Dodajmy, że to jedyny moment, w jakim skorzystałem z opisu :roll:
Yunalesca pisze:bevelle - skomplikowana ale jak się zagra w 10-2 to jest o wiele łatwiej bo tam jest to pokazane z innej perspektywy
Eee... dwa razy przeszedłem X-2 a jakoś tego nie pamiętam... Skąd inąd, Bevelle wcale nie jest skomplikowane. Za pierwszym razem zaliczyłem, było po prostu banalnie, jedyne co mogło namącić, to przestrzeń poukładana w pseudopziomy o zróżnicowanym położeniu w przestrzeni, które tak naprawdę cały czas niemal były ułożone w 2D... Prościzna :wink:
Yunalesca pisze:zanarkand - zawsze byłam wielką fanką tetrisa i ten pomysł mi sie bardzo podoba ale ogólnie w fajnalu za mało zadań logicznych
A FF to przypadkiem nie jRPG, a nie stricte PC przygodówka? :wink: Tyle ile jest, starczy.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Piter
Kupo!
Kupo!
Posty: 177
Rejestracja: śr 23 sie, 2006 15:00
Lokalizacja: Lubawka

Post autor: Piter »

Mnie tam to frustrowało, zwłaszcza te powolne animacje wkładania sfer. -.-
tru, tru..
Gveir pisze:Dodajmy, że to jedyny moment, w jakim skorzystałem z opisu :roll:
ja sobie po prostu przypomniałem moje przechodzenie Macalanii, właściwie to niewiem czy lepiej nie było by skorzystać z opisu...eeee nie :P
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
Awatar użytkownika
Go Go Yubari
Ifrit
Ifrit
Posty: 4619
Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
Lokalizacja: Gotham

Post autor: Go Go Yubari »

Macalania to pryszcz. Podobało mi się, ze przechodziło się ją, żeby uciec, a nie żeby dostać się do środka. Bevelle za 1wszym razem bez opisu bym nie przeszła... i Djose >.< Potem juz nie potrzebowałam. Wizualnie bardzo mi się Macalania podoba. Moje ukochane błękity i biel i pomysł ze znikajacym przejściem...miodzio. Oh Zanarkandzie tetrisowy, jaka Ty mi miłą zabawę sprawiłeś ;)
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

ja sobie po prostu przypomniałem moje przechodzenie Macalanii, właściwie to niewiem czy lepiej nie było by skorzystać z opisu...eeee nie :P
Było, nie będę się męczył z zagadkami, które mnie wnerwiają, serio - z wszystkich rzeczy, w grach, najbardziej nie lubię zagadek...
Nemesis pisze:Wizualnie bardzo mi się Macalania podoba. Moje ukochane błękity i biel i pomysł ze znikajacym przejściem...miodzio.
O, prawda... I tak plastycznie przedstawione, że po prostu niemal czuje się zimno tego miejsca - design jest mistrzowski, ale zagadka IMO porąbana.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Piter
Kupo!
Kupo!
Posty: 177
Rejestracja: śr 23 sie, 2006 15:00
Lokalizacja: Lubawka

Post autor: Piter »

Gveir pisze:Było, nie będę się męczył z zagadkami, które mnie wnerwiają, serio - z wszystkich rzeczy, w grach, najbardziej nie lubię zagadek...
uh-huh
a tak właściwie to po co to tam wcisnęli? :roll:
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
apple

Post autor: apple »

Piter pisze:
Gveir pisze:Było, nie będę się męczył z zagadkami, które mnie wnerwiają, serio - z wszystkich rzeczy, w grach, najbardziej nie lubię zagadek...
uh-huh
a tak właściwie to po co to tam wcisnęli? :roll:
a) żeby było urozmaicenie
b) żeby przedłużyć czas gry
c) bo niektórzy lubią zagadki
i można tak w nieskończoność, ja mam podobne zdanie jak Gveir, więc nic z w/w do mnie nie trafia ;]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Final Fantasy X i X-2”