Blitzball
Moderator: Moderatorzy
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Obecnie mam skład:
LF - Shuu
RF - Axel (Tidus Wybacz Ivy)
MF - Brother
LD - Ropp
RD - Naida
GL - Jumal
Czekam, aż sie Pah Guado zwolni :Q~~~~ Bardziej przez chcicę niż jego umiejętności <3 Nie liczę, że Nimrook szybko się zwolni, a Jumal to najlepszy gl jakiego znalazłam (na początku miał 14 ca).
Skład całkiem niezły (zwłaszcza po podlevelowaniu). Shuu nieźle przejmuje piłkę i nawet udało mi sie nią (sic!) goli kilka strzelić. Brother, to wiadomo. Szybki jest, odbiera nieźle i strzela przyzwoicie. Tidus, oczywista oczywistość. Ropp to bardzo dobry obrońca, a Naidę daje na zmianę z Rinem. Oboje sa mniej niż średni (Paha!)
LF - Shuu
RF - Axel (Tidus Wybacz Ivy)
MF - Brother
LD - Ropp
RD - Naida
GL - Jumal
Czekam, aż sie Pah Guado zwolni :Q~~~~ Bardziej przez chcicę niż jego umiejętności <3 Nie liczę, że Nimrook szybko się zwolni, a Jumal to najlepszy gl jakiego znalazłam (na początku miał 14 ca).
Skład całkiem niezły (zwłaszcza po podlevelowaniu). Shuu nieźle przejmuje piłkę i nawet udało mi sie nią (sic!) goli kilka strzelić. Brother, to wiadomo. Szybki jest, odbiera nieźle i strzela przyzwoicie. Tidus, oczywista oczywistość. Ropp to bardzo dobry obrońca, a Naidę daje na zmianę z Rinem. Oboje sa mniej niż średni (Paha!)
Nie wiem czy ktoś Ci powie który dokładnie lv. Ja przynajmniej nie mam pojęcia, ale jeśli masz 25 poziom to coś czuje, że za szybko przyciskasz (ja zazwyczaj czekałem aż 2-3 razy napis zmieni odcień). Zapewne ważne jest też który to venom tackle? Zwykły, 2 czy 3? Jak to zwykły to 25 lv na 100% starczy, na 2 zresztą pewnie też.marcinar pisze:A który musi posiadać mniej więcej poziom? Mój ma ok. 25.
Gdy nie uda Ci się Tidusa nauczyć tej zagrywki looknij co napiszą na ekranie. Jak to wina lv to pojawi się napis "Tidus level is to low" (czy jakoś tak).
Przy nauce technik zazwyczaj trzeba odczekać 2-3 sekundy od pojawienia się napisu. Z tego co pamiętam to dosyć charakterystyczne są "drain tackle" (trzeba niemal od razu nacisnąć) i "sphere shot" gdzie trzeba poczekać naprawdę długo (w sumie nigdy mi się nie udało )
Graj do skutku w Turnieje. W końcu musi się pojawić jako nagroda.Irvineg pisze:Mam problem, gram w blitzball'a juz troche czasu i nie moge trafic na Attack Reels Raz to widzialem, jako nagroda w turnieju, ale wylaczylem konsole i znikło Od tego czasu nic a lige konczylem juz chyba 2 razy Co zrobić?! POMOCY!
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
Ale skoro nie ma innego sposobu? Jeżeli to błąd, to trzeba zacząć grę od początku, nic się na to nie poradzi.Viera pisze:No to mu chyba za bardzo nie pomogłeś. "Graj do skutku" A jak to jakiś błąd to on będzie grał cały czas a to nic nie da.Gveir pisze: Graj do skutku w Turnieje. W końcu musi się pojawić jako nagroda.
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Ostatnio miałem przyjemność z Blitzballem w wydaniu YuRiPa.
Zasada numer jeden: im bardziej monotonna gra, tym szybciej musi się kończyć. Kamień spadł mi z serca kiedy zobaczyłem, że mecze trwają ca. 30 sekund a nie tak jak poprzednio 20 minut. Ku mojemu zaskoczeniu pierwszy człon wyznawanej zasady okazał się nie do końca prawdziwy, bo rozgrywka nie jest AŻ tak monotonna jak poprzednio. System menadżerski nawet- przy maksymalnych statystykach (ekhu, ekhu)- daje szansę na jako taką nieprzewidywalność spotkań. Co prawda wynik prawie zawsze jest ten sam (7:0 dla nas; bardziej wyśrubować się nie da- na szczęście), ale za to poszczególne akcje są przynajmniej różnorodne a i strategia zmienna (to nic że wynika ze szczątkowej inteligencji i braku myślenia w przód).
Rozwój postaci monotonny, ale prosty. Dużo od gier nie wymagam, bo wychodzę z założenia że mają odstresować.
W porównaniu do FFX Bllitzball wypada w moim mniemaniu lepiej. Szybciej możemy się z nim rozstać.
Zasada numer jeden: im bardziej monotonna gra, tym szybciej musi się kończyć. Kamień spadł mi z serca kiedy zobaczyłem, że mecze trwają ca. 30 sekund a nie tak jak poprzednio 20 minut. Ku mojemu zaskoczeniu pierwszy człon wyznawanej zasady okazał się nie do końca prawdziwy, bo rozgrywka nie jest AŻ tak monotonna jak poprzednio. System menadżerski nawet- przy maksymalnych statystykach (ekhu, ekhu)- daje szansę na jako taką nieprzewidywalność spotkań. Co prawda wynik prawie zawsze jest ten sam (7:0 dla nas; bardziej wyśrubować się nie da- na szczęście), ale za to poszczególne akcje są przynajmniej różnorodne a i strategia zmienna (to nic że wynika ze szczątkowej inteligencji i braku myślenia w przód).
Rozwój postaci monotonny, ale prosty. Dużo od gier nie wymagam, bo wychodzę z założenia że mają odstresować.
W porównaniu do FFX Bllitzball wypada w moim mniemaniu lepiej. Szybciej możemy się z nim rozstać.
glamorous vamp
mam taki dylemat chcę w moim składzie mieć Tidusa, Wakkę i resztę oryginalny skład i nie wiem kogo na jaką pozycję dać, ma ktoś pomysły ?? ;]
"A city dead for a thousand years. A city I had to see with my own eyes.(...)The last chapter in my story.
My thoughts, they kept floating up, and then slipping through my fingers.
Slipping away before I could pin them down with words..." Tidus - FFX
My thoughts, they kept floating up, and then slipping through my fingers.
Slipping away before I could pin them down with words..." Tidus - FFX