Dalmatyńczyki

Ktoś bardzo zły i wredny porwał 99 ze 101 dalmatyńczyków w Traverse Town. Mało tego, schował je do skrzynek i porozrzucał po wszystkich światach! Straszne! Naszym zadaniem jest uwolnić szczeniaki. Aby to zrobić, wystarczy otworzyć odpowiednią skrzynkę, a 3 z dalmatyńczyków same wrócą do domu. Do niektórych z nich potrzeba oczywiście High Jump i/lub Glide. Po zebraniu odpowiedniej ilości psów możemy otrzymać nagrody od ich rodziców w białym budynku w Traverse Town (między Alleyway a Second District).

Nagrody do zdobycia:
12 dalmatyńczyków / 4 skrzynki – Curaga-G
21/7 – Firaga-G
30/10 – Thundara-G
42/14 – Mythril Shard
51/17 – Mythril, Torn Page
60/20 – Megalixir
72/24 – Orihalcum
81/27 – Ultima-G
90/30 – Ribbon
99/33 – Aeroga, kompletna kolekcja gummiklocków

Pełna lista skrzynek:

Traverse Town
1. Za chatką Merlina, samotna platforma na wodzie (potrzebny Glide).
2. Alleyway, za skrzynkami. Docieramy tam albo poprzez Red Trinity w First District, albo używając High Jump / Glide.
3. Synthesis Shop Moogli.
4. Secret Waterway, przy schodach prowadzących do chatki Merlina.

Wonderland
5. Queen’s Castle, górna część. Docieramy tam przez przejście w odwróconym Bizzare Room.
6. Lotus Forest, górna część. Wystarczy wspiąć się po grzybkach.
7. Tea Party Garden. Docieramy do górnej części przez przejście za zegarem w Bizzare Room i dolatujemy tam Glidem.
8. Queen’s Castle, górna część. Docieramy tam przez wazon w Bizzare Room przekręconym na bok.

Olympus Coliseum
9. Jeden z Blue Trinity przy posągach.

script type=

Deep Jungle
10. Hippos Lagoon, na jednej z platform.
11. Vines 2, trzeba trochę poskakać po lianach.
12. Climbing Trees, Blue Trinity.
13. Camp, Blue Trinity.

Agrabah
14. Chata Aladdina.
15. Palace Gates, na dachach budynków (potrzebny High Jump).
16. Cave of Wonders, Entrance. Na jednej z platform (potrzebny Glide).
17. Cave of Wonders, Treasure Room. Dostajemy się na jedną z gór monet dzięki High Jump / Glide.

Monstro
18. Chamber 3, na jednej z platform (potrzebny High Jump).
19. Mouth, na deskach, dostępne po opadnięciu wody.
20. Chamber 3, na jednej z platform w górnej części, możemy wskoczyć po beczce.
21. Chamber 5, górna część. Stoi na beczce (potrzebny High Jump).

Halloween Town
22. Bridge, na jednej z małych platform nad strumieniem.
23. Moonlight Hill, za drewnianymi drzwiczkami które były na początku zamknięte.
24. Guillotine Square, pod schodami prowadzącymi do domku z dzwonkiem.
25. Guillotine Square, jedna z wielkich dyń. Aby się tam dostać potrzebujemy Glide.

Neverland
26. Clock Tower. Lepiej zdobyć to przy pierwszej wizycie, bo później wpadniemy na Phantoma.
27. Ship Hold, jedna z platform. Wymaga latania.
28. Ship Hold, sala za Yellow Trinity.
29. Kajuta kapitana, na łóżku

Hollow Bastion
30. Grand Hall, obok portalu. Dostępna przy drugiej wizycie.
31. Rising Falls, w wodzie
32. Castle Gates, górna część. Możemy się tam dostać za pomocą latających platform. Ściągamy skrzynkę na dół za pomocą Gravity.
33. High Tower. Ściągamy skrzynkę na dół za pomocą Gravity.