Czary

W Kingdom Hearts II mamy do dyspozycji trzy poziomy każdego czaru. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, wszystkie zdobywamy przechodząc główny wątek, jednak służymy pomocą, jeśli zastanawiacie się, gdzie co jest i jak działa.

Lista czarów:

Fire / Fira / Firaga – wytwarza kilka ognistych kul dookoła Sory
Koszt MP: 10
Gdzie zdobyć: Pierwsza wizyta w Hollow Bastion / Pokonanie Skazy / Pokonanie Genie Jafara

Blizzard / Blizzara / Blizzaga – wystrzeliwuje do przodu lodowe pociski
Koszt MP: 12
Gdzie zdobyć: Pierwsza wizyta w Hollow Bastion / Pokonanie Demyxa / Ukończenie Atlantiki

script type=

Thunder / Thundara / Thundaga – atakuje przeciwników piorunami z nieba
Koszt MP: 15
Gdzie zdobyć: Pokonanie Hydry / Pokonanie Storm Ridera / Pokonanie Groundshakera

Cure / Cura / Curaga – leczy Sorę i sojuszników w pobliżu
Koszt MP: całość
Gdzie zdobyć: Ukończenie Beast’s Castle I / przed walką z 1000 Heartlessów / Ukończenie 100 Acre Wood

Reflect / Reflera / Reflega – chroni Sorę przed dowolnym atakiem przez krótką chwilę
Koszt MP: 10
Gdzie zdobyć: Pokonanie Pete’a w Timeless River / Pokonanie Xaldina / Pokonanie MCP

Magnet / Magnera / Magnega – tworzy magiczną kulę przyciągającą przeciwników
Koszt MP: 30
Gdzie zdobyć: Pokonanie Oogiego Boogiego / Pokonanie Grim Reapera / Pokonanie Xigbara