Amarant Coral

amarant

Wiek: Nieznany

Broń: Szpony

Profesja: Ninja

Informacje ogólne

Amarant to dość skory do walki siłacz. Często angażuje się w bójki. Wynajęty przez Brahne, by powstrzymał Zidana. Postanawia przyłączyć się do drużyn, po przegranej walce z Zidanem. Jest szczery aż do bólu. W przeszłości spotkał się już z Zidanem. Zidane nie pamięta jednak tego epizodu, w wyniku którego za głowę Aramanta wyznaczono wysoką nagrodę. Niewytłumaczone jest jego nazwisko, identyczne jak Eiko – Coral…

Trance!

Trans umożliwia Amarantowi rozszerzenie działania umiejętności Flair na wszystkie cele. Dodatkowo zwiększają się jego możliwości bojowe.

Throw

Jedną z umiejętności Amaranta jest Throw. Dzięki niej możesz rzucać niepotrzebnymi przedmiotami we wroga. Przedmity te przepadają.

Flair

Techniki te są zbalansowane, trochę atakujących a trochę wspomagających.

Flair MP Opis
Chakra 4 Odnawia HP i MP członka drużyny.
Spare Change 0 Bezżywiołowe obrażenia z użyciem Gill'i.
No Mercy 12 Bezżywiołowe obrażenia.
Aura 12 Rzuca czar Auto-Life i Regen na członka drużyny.
Curse 12 Obniża odporność wroga na jeden z żywiołów.
Revive 20 Wskrzesza cel.
Demi Shock 20 Obrażenia zależne od poziomu HP ofiary.
Countdown 16 Rzuca czar Doom – odliczanie do śmierci. Zwykle nie działa na silniejszych przeciwników.

Umiejętności pasywne

Umiejętności pasywne są aktywne przez cały czas, trzeba je wcześniej aktywować w menu Abilities za pomocą odpowiednich kamieni (kolumna KAM), których ilość jest uzależniona od poziomu postaci.

Umiejętność KAM Opis
Auto-Reflect 15 Przez całą bitwę aktywny jest czar Reflect.
Auto-Float 6 Przez całą bitwę aktywny jest czar Float.
Auto-Haste 9 Przez całą bitwę aktywny jest czar Haste.
Auto-Regen 10 Przez całą bitwę aktywny jest czar Regen.
Auto-Life 12 W razie śmierci rzucany jest czar Life (raz).
HP+10% 4 Zwiększa max HP o 10%.
HP+20% 8 Zwiększa max HP o 20%.
Accuracy+ 2 Zwiększa celność ataków.
Long Reach 16 Ataki z drugiej linii mają tą samą siłę co te z pierwszej.
MP Attack 5 Dodatkowe obrażenia kosztem MP.
Bird Killer 3 Zwiększa siłę ataków na latających wrogów.
Bug Killer 2 Zwiększa siłę ataków na insekty.
Stone Killer 4 Zwiększa siłę ataków na kamiennych wrogów.
Undead Killer 2 Zwiększa siłę ataków na nieumarłych.
Devil Killer 2 Zwiększa siłę ataków na demony.
Beast Killer 4 Zwiększa siłę ataków na bestie.
Man Eater 2 Zwiększa siłę ataków na ludzi.
Healer 2 Podczas ataku fizycznego lekko odnawia HP celu.
Add Status 3 Dodaje efekt statusu pochodzący od broni.
Gamble Defense 1 Losowo zwiększa obronę.
Power Throw 19 Zwiększa moc rzucania
Power Up 3 Zwiększa moc Chakra.
High Tide 8 Postać szybciej wchodzi w Trance!
Counter 8 Szansa na kontratak po ataku wroga.
Cover 6 Otrzymuje obrażenia za innych członków drużyny.
Eye 4 Eye 5 Zwiększa szansę na kontratak.
Body Temp 4 Chroni przed Heat i Freeze.
Alert 4 Chroni przed atakami od tyłu.
Level Up 7 Zdobywane jest o 50% więcej doświadczenia.
Ability Up 3 Szybsza nauka umiejętności.
Flee-Gil 3 Otrzymujesz forsę przy korzystaniu z Flee.
Insomniac 5 Chroni przed Sleep.
Antibody 4 Chroni przed Poison i Venom.
Bright Eyes 4 Chroni przed Darkness.
Restore HP 8 Gdy blisko śmierci, automatycznie odnawia HP.
Jelly 4 Chroni przed Petrify i Gradual Petrify.
Return Magic 9 Gdy Amarant zostanie zaatakowany czarem, który zna, to w odpowiedzi użyje on tego samego czaru na wrogu (Demi).
Auto-Potion 3 Automatycznie używa najsłabszego lekarstwa przy zranieniu.
Locomotion 4 Chroni przed Stop.
Clear Headed 5 Chroni przed Confusion.

Nauka umiejętności

Wszystkie bierne umiejętności pochodzą od wyposażenia. Aby poznać trwale jakąś umiejętność Amarant musi nosić przedmiot, w którym jest ona zaklęta tak długo, aż wypełni się pasek umiejętności. Poniżej w tabeli znajduje się spis umiejętności, ilość AP potrzebnych do trwałego poznania umiejętności oraz przedmioty, w których zaklęta jest dana umiejętność.

Umiejętność AP Zaklęta w przedmiotach
Chakra 30 Cat’s Claws, Leather Plate
Spare Change 40 Poison Knuckles, Rune Claws
No Mercy 25 Dragon’s Claws, Duel Claws
Aura 25 Scissor Fangs, Duel Claws
Curse 20 Mythril Claws, Kaiser Knuckles
Revive 35 Tiger Fangs, Rune Claws, Rebirth Ring
Demi Shock 50 Avenger, Rune Claws
Countdown 40 Kaiser Knuckles
Auto-Reflect 85 Reflect Ring
Auto-Float 35 Feather Boots
Auto-Haste 70 Running Shoes
Auto-Regen 35 Golden Hairpin, Brave Suit
Auto-Life 140 Rebirth Ring
HP+10% 10 Judo Uniform, Germinas Boots, Aquamarine
HP+20% 40 Mantra Band, Adaman Hat, Black Belt
Accuracy+ 30 Power Wrist, Lapis Lazuli
Long Reach 210 Protect Ring
MP Attack 60 Red Hat, Battle Boots, Power Belt
Bird Killer 10 Adaman Vest, Yellow Scarf
Bug Killer 10 Mythril Armlet
Stone Killer 10 Adaman Vest, Power Vest
Undead Killer 10 N-Kai Armlet, Headgear, Ritual Hat
Devil Killer 10 Chain Plate, Demon’s Vest
Beast Killer 10 Leather Wrist, Egoist’s Armlet, Flash Hat, Black Belt, Moonstone
Man Eater 10 Bandana, Coronet, Coral Ring
Healer 40 Anklet, Garnet
Add Status 20 Bone Wrist, Chimera Armlet, Bracer, Twist Headband, Glass Buckle
Gamble Defense 35 Twist Headband, Adaman Hat, Power Vest
Power Throw 50 Bracer
Power Up 30 Golden Skullcap
High Tide 60 Jade Armlet, Dark Hat, Gaia Gear, Sapphire
Counter 240 Cat’s Claws, Poison Knuckles, Mythril Claws, Scissor Fangs, Dragon’s Claws, Tiger Fangs, Avenger, Kaiser Knuckles, Duel Claws, Ritual Hat, Power Vest, Anklet, Power Belt
Cover 90 Red Hat
Eye 4 Eye 50 Flash Hat, Ninja Gear
Body Temp 30 Jade Armlet, Madain’s Ring, Fairy Earrings, Diamond
Alert 30 Ninja Gear, Germinas Boots
Level Up 50 Egoist’s Armlet, Rosetta Ring, Fairy Earrings
Ability Up 80 Green Beret, Brigandine, Ribbon, Lapis Lazuli
Flee-Gil 30 Wrist, Desert Boots, Gold Choker
Insomniac 20 Bandana, Gaia Gear, Coral Ring
Antibody 25 Glass Armlet, Mantra Band, Survival Vest, Glass Buckle
Bright Eyes 25 Ritual Hat
Restore HP 75 Brave Suit, Promist Ring
Jelly 15 Dragon Wrist, Dark Hat, Circlet, Bronze Vest, Dark Gear
Return Magic 170 Coronet, Brigandine
Auto-Potion 30 Mythril Vest, Demon’s Vest, Running Shoes, Gold Choker
Locomotion 20 Golden Skullcap, Survival Vest, Demon’s Vest, Ninja Gear, Anklet
Clear Headed 30 Green Beret, Circlet, Dark Gear, Magician Shoes