Zell Dincht

Zell Dincht STATYSTYKI
Wiek: 17
Wzrost: 5′ 5″
Data urodzenia: 17 Marca

Podobnie jak Squall, trenuje by zostać członkiem SeeD. Na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie narwańca (ze względu na dość częste braki kontroli swoich emocji) oraz chłopaka, który głównie robi, zanim pomyśli, ale szybko daje się poznać jako warty zaufania towarzysz broni. Choć nieco impulsywny, ma dobre serce i dla przyjaciół zrobi naprawdę wiele. Squalla i Zella łączy jeszcze jedna cecha – obaj bardzo “lubią” się z Seiferem.

Bronie (Gloves)

Jego broń to rękawice, które zwiększają siłę ciosów zadawanych pięściami. Miłośnicy Tify z FF 7 na pewno uznają go godnym miana jej następcy.

Nazwa Attk Hit% Cena Potrzebne przedmioty
Metal Knuckle 12 98 100 gil 1 Fish Fin, 4 M-Stone Pieces
Maverick 15 99 200 gil 1 Dragon Fin, 1 Spider Web
Gauntlet 20 101 400 gil 1 Dragon Skin, 1 Fury Fragment
Ehrgeiz 25 103 800 gil 1 Adamantine, 4 Dragon Skins, 1 Fury Fragment

Oto gdzie znajdziesz przedmioty potrzebne do zrobienia najlepszej broni Zella:

Adamantine – możesz otrzymać po wygranej bitwie z Adamantoise, którego znajdziesz na wybrzeżu koło Dollet – Hasberry Coast.
Możesz także refine’ować 10 Orihalcon’ów.
Adamatine dostaniesz również modyfikując kartę (Card Mod) Minotaura.

Dragon Skin – Do wygrania w bitwie z  Anacondaur’em, Blue Dragon’em, Grendel’em czy Hexadragon’em.
Blue Dragona spotkasz na Island Closest to Hell i Island Closest to Heaven.

Fury Fragment – możesz wygrać po bitwie z Blue Dragon’em, Grendel’em, Ruby Dragon’em.
Ruby Dragona znajdziesz w następujących lokacjach: Trabia Canyon Centra – Serengeti Plains, Esthar – Nortes Mountains, Island Closest to Heaven, Deep Sea Research Facility.
Blue Dragona spotkasz na Island Closest to Hell i Island Closest to Heaven.
Możesz ukraść od Blue Dragon’a.
Zmodyfikuj kartę Blue Dragon’a – kolejny sposób na Fury Fragment.

script type=

Limit Breaks (Duel)

Duel to seria ciosów zadawanych przez Zella przeciwnikowi. Aby wyprowadzić ciosu należy wcisnąć odpowiednią kombinację klawiszy, wyświetloną na dole ekranu. Ilość wykonanych ciosów zależy od nas i od wskaźnika czasu, w którym musimy się zmieścić z wystukiwaniem kolejnych kombinacji. Dodatkowo mogą się pojawić ciosy specjalne, kończące, które są wyszczególnione błyszczeniem, a ich wykonanie kończy limit (bez względu na pozostały do końca czas). Warto jednak je wykonywać, bo mogą przynieść niezłe efekty. Jeśli nie chcemy bawić się we wciskanie kombinacji to możemy powierzyć to zadanie maszynie, co da się ustawić w opcjach gry. Aby nauczyć się nowych ruchów, musisz pozbierać walające się po świecie magazyny Combat King i przeczytać je.

Limit Break Kombinacja (PSX) Kombinacja PC Skąd?
Punch Rush Kółko, X D, X
Booya Prawo, Lewo Prawo, Lewo
Heel Drop Góra, Dół Góra, Dół
Mach Kick Lewo, Lewo, Kółko Lewo, Lewo, D
Dolphin Blow L1, R1, L1, R1 Q, E, Q, E C.K.001
Meteor Strike Dół, Kółko, Góra, Kółko Dół, D, Góra, D C.K.002
Burning Rave Dół 4x, Kółko Dół, Dół, Dół, Dół, D
Meteor Barret Góra, X, Dół, Trójkąt, Kółko Góra, X, Dół, W, D C.K.003
Different Beat Trójkąt, Kwadrat, X, Kółko, Góra W, A, X, D, Góra C.K.004
My Final Heaven Góra,  Prawo, Dół, Lewo, Trójkąt Góra, Prawo, Dół, Lewo, W C.K.005

*C.K. = Combat King

Chciałbyś/Chciałabyś zobaczyć wszystkie Uderzenia Kończące, których nauczyłeś/aś Zella podczas rozgrywki, ale nie wiesz jak pokierować Duelem tak, by na liście znalazł się ten cios, który Cię interesuje? Z myślą o tych z Was, którzy chcieliby obejrzeć efektowne animacje, towarzyszące: Burning Rave, Meteor Barret, Different Beat i My Final Heaven, prezentuję kombinacje-klucze, które doprowadzą Was do upragnionego wykończenia. Oto one:

Punch Rush (automatycznie) + Mach Kick + Punch Rush + Heel Drop => Burning Rave
Punch Rush (automatycznie) + Dolphin Blow => Meteor Barret
Punch Rush (automatycznie) + Math Kick + Dolphin Blow + Meteor Strike + Booya =>Different Beat
Punch Rush (automatycznie) + Booya + Heel Drop + Meteor Strike => My Final Heaven