Opis przejścia

Na początek kilka informacji wstępnych – Crisis Core to prequel znanego i lubianego Final Fantasy VII, koncentrujący się na wydarzeniach dziejących się kilka lat przed tymi ukazanymi w głównej grze. Jeżeli jeszcze nie miałeś/aś przyjemności zapoznać się z tamtym tytułem, to polecam zrobić to najpierw, gdyż na pewno zwiększy to satysfakcję z grania w CC. Nie jest to trudne, wystarczy poszukać chwilę na Allegro czy nawet legalnie ściągnąć z PSN. Samo Crisis Core jest oczywiście dostępne jedynie na przenośne konsole PSP.

Warto również zaznaczyć, że gra jest bardzo liniowa (tak samo jak opisywana niedawno przeze mnie FF XIII), a więc dość ciężko się w niej zgubić. Poradnik jednak jest jak papier toaletowy – musi być. Ważna jest też uprzednia adnotacja odnośnie misji dodatkowych – jest ich kilka…set? i można je wykonywać przez całą grę, pakując się jednocześnie do granic niemożliwości. W tym opisie przyjmę jednak, że misje te wykonujemy w minimalnym zakresie, co bardzo skróci rozgrywkę, ale jednocześnie sprawi że fabularni przeciwnicy będą tak wymagający jak to możliwe. Co najwyżej mogę w pewnym momencie zasugerować wzmocnienie trochę swojej postaci. Jesli więc mimo tego na poważnie zabierzesz się za misje, tylko ułatwisz sobie zadanie, a zatem mniej prawdopodobne że zajrzysz do poradnika. Jeśli chodzi o poziom trudności, to poradnik pisany był przy Normal. Hard to wyzwanie dla bardziej doświadczonych i ambitnych graczy, którzy raczej nie potrzebują mojej pomocy. Koniec gadania, gramy!

( Przejdź do opisu )