FF14 jest niewątpliwie skazą na obliczu Square-Enix. Po wymianie zespołu, który pracował nad grą, gracze mogą oczekiwać na lepsze. Taką długo wyczekiwaną zmianą jest patch 1.18, który nie tylko ma naprawić wiele błędów istniejących w grze, ale także usprawnić mechanikę gry i dodać nowe atrakcje. Square-Enix właśnie ujawnił o co chodzi. Dwie nowe instancje – The Thousand Maws of Toto-Rak oraz The Dzemael Darkhold. Wraz z instancjami w grze pojawi się też nowy mechanizm – Grand Companies, sojusze militarne. Patch miał się ukazać w połowie czerwca, ale w związku z jego dużo objętością ma on obecnie około dwa tygodnie opóźnienia.
Więcej informacji on instancjach i screenshoty z gry znajdziecie na oficjalnej stronie.
PS2. Informacje o zmianach planowanych w patchu 1.18 znajdziecie w dalszej części newsa.
Lista planowanych zmian (ENG)
- Auto-attack functionality will be prioritized in 1.18.
- Attack motion diversification and fine-tuning are planned for 1.19.
- Battle classes only will receive auto-attack.
- The stamina gauge will be abolished with the introduction of auto-attack.
- Recast timers will be adjusted for certain actions obtained via quests and guild marks whose action costs were managed solely through the stamina gauge.
- Certain actions dependent on the stamina gauge will have their effects adjusted.
- Characters will be made able to switch between passive and active modes while moving.
- Multiple attacks during auto-attack is also being planned for the future.